Digimyynti

Opintopisteet: 1 | Tunnus: NN00DD17-3001 | Kampus: Kauppi | Toteutusajankohta: alkaen 13.09.2017

Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.

  • Miten digitaalisuus voi auttaa myyntiä?
  • Miten tuotat arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa?
  • Mikä merkitys analytiikalla on digimyynnin kehittämisessä?

Oppimistavoitteet:

  • Opiskelija tietää miten digimyynnin prosessia rakennetaan
  • Opiskelija tuntee erilaisia digimyynnin kanavia ja mahdollisuuksia
  • Opiskelija tunnistaa digimyynnin mahdollisuudet

Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!

Lähikerrat: 13.9 ja 20.9 klo 15-18

Paikka: Y-kampus Kauppi (TAMK)

Kieli: suomi

Valmentaja: Sami Lehto, sami.lehto(a)tamk.fi

 

Jaa: